sâmbătă, mai 24, 2008

Filme: The Exorcism of Emily Rose - Un caz de exorcizare (2005)

Ce inseamna sa nu am ce face noaptea la ora 3...
Ma uitam eu asa pe un torrent cautand un film horror sa-mi fie somnul mai usor;)! Am dat de acest film, The Exorcism of Emily Rose, din 2005, care, tinand cont de aparitia cuvantului Exorcism in titlu, m-a incantat sa-l downloadez...
Cam de la filmul 'The Ring' nu mai vazusem un film horror bun. Insa in aceasta seara, 24 mai 2008, in jur de ora 03:00 AM, am stins lumina si m-am pus sa ma uit la film;)!
Istoria filmului este inspirata din realitate, ceea ce m-a facut sa fiu si mai atent la film...
Nu are rost sa povestesc filmul pentru ca as strica surpriza de a urmari unul dintre cele mai bune horror din secolul XXI!!!
In urmatoarele filmulete veti vedea trailer-ul filmului, dar si cateva filmulete cu secvente din film!

Trailer:


Scena exorcizarii:



Real Exorcism of Anneliese Michel:

Articole Similare



free counters